Witamy serdecznie,
ostatnimi czasy mamy dość sporo wysyłek do naszych Klientów 🙂 Czasami zdarzają się małe wypadki odnośnie przyjęcia uszkodzonych kominków. Chcielibyśmy uświadomić Państwa co robić w momencie przyjmowania paczek od kurierów, na co najlepiej zwrócić uwagę.
Korzystaliśmy z różnych firm kurierskich i wszędzie zawsze coś się wydarzyło, więc niestety na takie wypadki niema nikt z nas wpływu.
Zacznijmy od kurierów paczkowych czyli np. my korzystamy aktualnie z firmy InPost. Gdy do Państwa przyjedzie kurier, postawi paczkę należy ją dokładnie obejrzeć przed przyjęciem. Jeżeli na kartonie widać rozdarcia, wgniecenia, dziury to trzeba sprawdzić czy kominek jest w całości. Wiadomo, że kurierzy zawsze się spieszą, ale mają Państwo prawo otworzyć tą paczkę i zobaczyć jak wygląda wewnątrz skoro są uszkodzenia zewnętrzne. Jeżeli kominek jest uszkodzony nie przyjmujcie tej przesyłki, tylko skontaktujcie się z nami 🙂 My wysyłamy kolejny kominek do Państwa i załatwiamy reklamację z firmą kurierską. Jeżeli zdarzyła się sytuacja taka, że przyjęliście przesyłkę i po rozpakowaniu okazało się, że kominek jest uszkodzony to niestety my już nic nie jesteśmy w stanie załatwić z kurierami. Przyjęcie paczki oznacza, że jest ona cała. Oczywiście nigdy nie zostawiamy naszych Klientów i zawsze działamy tak, aby dwie strony były zadowolone. Prosimy pamiętać, że zawsze macie prawo zajrzeć do tej paczki.
Co do kurierów paletowych nasze kominki, które wychodzą na paletach są bardzo dobrze zabezpieczone. Nigdy nie wysyłamy kominków złożonych. Podczas dostawy otrzymują Państwo na palecie paczkę z obudową i drugą paczkę z wkładem elektrycznym. Tutaj również mają Państwo prawo sprawdzić stan kartonów i również zobaczyć czy wszystko jest w całości.
Pragniemy również zaznaczyć, że nigdy nie zostawimy Państwa z uszkodzonym kominkiem 🙂 Gdyby cokolwiek się działo prosimy po prostu dzwonić 🙂
Kontakt znajdziecie na naszej stronie:
www.kominki-elektryczne.pl